Hanımlar şuan 35+5 haftalığım takatim kalmadı şuan için doğum normal dedi doktor ama bendeki bu şansla 40-41 haftayi bulurum diye düşünüyorum isteğe bağlı sezeryan olup 37-38 haftada olsam acaba doktora söylesem nasıl tepki alırım birde sizce ne yapmam gerek normal bekleyimmi