Youngmotherr yenibirannis 38+1 den sesleniyorum buralar yanıyor 😂😂 gelmeyen bebe çatım çatım çatlayan karnım ve koskoca göbeğimle yapamıyoruz artıkkk😵💫😵💫
yenibirannis Youngmotherr ay çok zordur kıyamm bide bu sıcakta tez vakitte saglkla kavuşun inş bacım🥰🙏
yenibirannis Zehross03 benim zorunlu sezeryan baş aşşağı gelirse normal doğumu tetikler daha erken 3 4 haftaya dönsün 😅
Papatyamoms yenibirannis  a neden ki en zevkli kısım 15-20 dk boyunca bebegının kalp atışlarını dınlıyorsun 😍
BirazbundanBirazondan1 yenibirannis bugün 30 hafta oldum. Sıcaklardan uyuyamama, ayaklar şiş yuvarlanıp gidiyorum🥴😅
Yamanikomm_ Benim de 29+3 bebeğim inanılmaz çok tekme atıyor üst üste bazen defalarca bu beni korkutuyor :(
Papatyamoms yenibirannis evet hayatım ilk gebeliğimde aynı haftalarda bası ordaydı ve hep orda kaldı 37+5 te suyumla bırlıkte geldı , sancının pozisyonla pek alakası yok aslında sancılanacaksan pek tabı makat poz da da sancın cıkabılır :)
Arassimo Cok heycanlaaya basladim artik ikinci bebisim dogcak insallah ilki sezaryen olmustu bunda normal dogum olabilirse olsun dedim doktoruma bakalim hayirlisi artik :) surekli kipirdiyor daha hareket azalmasi olmadi ben de uc hafta sonra tekrar gidecegiz
Papatyamoms Arassimo normal doğum ıcın extra ücret talep edıyolarmı ben de cok ıstedım ama sez doğum normal doğum 12-15 bın sez sonrası normal doğum 30-35 bın fıyat verdıler
Arassimo Papatyamoms bana fiyat soylemediler acikcasi fiyat farkini bilmiyordum sadece doktor ile oyle bir konustuk o da cok tercih etmiyorum ama bi bakariz 37. Hafta cati muayenesinde dedi. Ben de cok diretmiyorum hocam sadece olabilir mi acaba denemek isterim ama illa da olmak zorunda degil dedim
Papatyamoms Arassimo bende ozellıkle bunu yapan doktorlarla görüştüm normal doğumlarda fıyatları farklı sez sonrası ısteyınce farklı bende vazgeçmek zorunda kaldım malesef benım ozellıkle ıstedıgım hayalını kurduğum bıseydi