Bucuruk85 Kızlar bişey sorcam ama biraz tuhaf olacak bebişlrinizr kaç tane zıbın yada tulum aldınız çok alma dioyolar bana kaç tane yeterli terlemesi kusma pislemesi derken
Muhammedamine Bucuruk85 6 tane kısa kollu 6 tane uzun kollu zıbın 3 tane tulum 6-7 tane alt üst takım aldım .bebeğim Büyüdükçe alırım bu kadarı 0-3 ay için bence yeterli
bulutunannesi33 cok alma derken yenı dogan cok almayın genellıkle 0-3 aylık olun uzun sure gıyebılsın zaten hyrlı olsuna gelende getırıyoru bıseyler kıs bebegı olacaklar kusar kakası cısı cıkar terler kurumaz herseyden en az 10ar tane almak lazım
Bucuruk85 Muhammedamine ayıptır sorması bişi sorcam mesela kıştayız alttan yazlık üstüne kışlıkmı giydiriyoruz
Muhammedamine Bucuruk85 evin içi sıcak olacağı için kısa kollu zıbın üstüne tulum veya alt üst takım giydiririm dışarıya çıkarken uzun kollu zıbın giydiririm yine istüne tulum veya alt üst takım diye düşündüm ben 🤗