Dostlar kızım 4 aylık oldu bu güne kadar bir düzen oturtmuştuk ama gelin görün ki şu son bir buçuk iki haftadır her uyandığında huzursuz her uyutmaya çalıştığımda bir direnme. Evet normal ve sağlıklı bir gelişimin işareti ama çok yoruyor bu beni. Daha önce yaşayan var mı sizin ne kadar da geçti neler yaşadınız. Uyandığında duşunu aldırıyorum masaj yapıyorum yeter ki direnmesin rahat uyusun bazen günde iki kere bile tekrarlıyorum bana mısın demiyor. Farklı taktikleri olan varsa lütfen bana da söylesin 🫶🏻