Kızlar cuma günü 37 haftalık oluyroum ve doktorum bu hafta yokmuş geçen hafta öyle demişti. Triyajdan giriş yaptır dedi sonraki hafta yine burdayım dedi. Normalde araştırma hastanesine gidiyorum doktorum orada,triyaj dediği yer de orada. Ben ise ilçede yaşıyorum ve cuma günü direkt ilçenin aciline gitsem olur mu acaba, bilginiz var mı ? Bu haftalarda nasıl oluyor ?