Mnergn Merhaba arkadaşlar 12 haftalık gebeyim ve folik asit olarak eczaneden bunu aldım kullanan var mı aranızda? Eczacı kullanabilirsin dedi ama içinde ilk 3 ay kullanılmalı yazıyor. Kafam çok karıştı. Kullansam mı kullanmasam mı şimdi ben bunu.
denizalismom Mnergn gebelikten önce 3 ay ve gebelik başladıktan sonra ki ilk 3 ay . Yani 12. Haftaya kadar kullanabilirsiniz. Doktorunuza danışmadan kullanmayın. 3. aydan sonra önerilmiyor
051020antalya Mnergn canım bende 11.haftaya kadar onu kullandım. bugün kontrolüm vardı ilacımda bitmişti doktorum ilacı değiştirdi. Sende bi sor doktoruna bence☺️ bana yeni gyno-ferro sanol verdi
S_B6606 Mnergn bana doktor yazdi folbiol kullaniyodum yetmiyormuş onun dozu cnm eksiklik coktu bende sonra folidece gectim sen yinede bi doktora sor da öyle kullan
SedaF Mnergn bende ilk üç ay folidoce kullandım hamile kalmadan öncede 1 ay kullandım 3 aydan sonra başka vitaminlere başlıyor doktorlar zaten
Mnergn denizalismom teşekkür ederim cevabınız için başka bir ilaç almıştım ismi imom onu da 10 tane ictim toplamda aşırı midemi bulandirdi sonra bıraktım bunu da doktora sorayım en iyisi
bbayram Bildiğim kadarıyla folik asitler ilk üç ay kullanılıyor gebelikte evet ben 6 haftalıkken başladım, şimdi 9 haftalıgım inşallah çok geç kalmamışımdır 🤦🏻♀️
bbayram 051020antalya kan ilacı vermiş doktorunuz folik asit kullanma süreniz bitiyor diye yüksek ihtimalle
SedaF Mnergn sormanı gerektiren bir durum yok folikasit şart zaten ilk üç ay, bebek iyice tutununca bırakılıyor vitamine başlatılıyor doktor
Melekilgn Mnergn 15. Haftada bile devam et dedi sağlık ocağındaki doktor kendim bıraktım çevremde ki herkes 3 ay kullandım dedi canım sıkıldı şimdi ya bı sıkıntı olmaz inşallah
minibebisim Melekilgn ben de 14 haftadayım hala kullanıyorum ya bilmiyodum neden bırakılması gerekiyo peki biliyo musunuz
Melekilgn minibebisim folik asitten sonra başka bir vitamin ilaci veriyorlar 3 aydan sonra zararlı dediler kadin doğum uzmanı da şaşırdı geç bırakmışsin dedi decavit yazdı buna devam et dedi
minibebisim Melekilgn çok ilginç ilk defa duyuyorum :( ben ancak haftaya gidebilcem o zamana kadae ne içcem peki 🥲🥲
alparslangur Mnergn 11. Haftaya kadar bende folidoce kullandım sonrasında bitti ve doktorum daha kullanmama gerek olmadığını söyledi diğer vitaminleri verdi şuan onları kullanıyorum.