ayseyay98 12+4 de kız denildi ama 19.haftamda erkek dedi başka bir doktor, benzerini yaşayanlar var mi acaba 🙄
Pluieyy ayseyay98 ben tam tersini yaşadım. 12de erkek dedi 17de kiz dedi. 26 haftamdayim hala kız diyorlar. Seninki de bundan sonra degismez bence
Fatmauzun_ Pluieyy öyle bir degısıyor kı 16 haftadan 22 ye kadar erkek sonra kız denıldı sonra 28 haftada bellı olmuyor buyuk cocuk soylemmez dedı 31 haftada erkek ama pipisi kucuk dediler
Cansut20 Çok emin ben sormadan erkek dedi doktor 11+6 yüzde 90 bile dedi yani ama önümüzdeki ay tekrar bakarız dedi çok belli pipi gibi görüyorum bende ya ☺️