Kızlar arkadaşım çiçek hediye etmişti salonuma giriş kısmına koymuştum güzel durduğu için sepetin içinde duruyordu alt kısmında bi kumaş parçası vardı sanırım suladıkça nemli kalmış parkemi kabartmış ama kalkacak gibi de değil 2 aydır falan orada o hiç dokunmadan hep suladım tahmin de etmedim başıma böyle bişey gelecegını maalesef şimdi ordan atsa etse ne yaparım diyorum evimi de yeni almıştım bayağı içime oturdu bu durum. Parkelerim Derzli olanlardan geçmeli diye biliyorum ama başına böyle bişi gelen var mı merak ettim kuruyunca geçecek bişey midir acaba işin kötüsü çok görünen yerde 🥲