Benim de göğüs ucum çok küçüktü nerdeyse yoktu yanı kızım sarılık oldu ememedigi icin hastanede yattı bi gün orda bi doktor büyük boy şırınganın ucunu kırdı göğsümün ucunu cekti baya büyüdü ucu kızım hemen tutmuştu üstünde durun bunun ben çok sıkıntısını cekmistim