MorKelebek54 ne güzel detaylı yazmışsın , mutlu oluyorum bu şekilde yazılınca. Çok içten , sanki aileden biriymiş gibi karşı tarafa faydalı olabilecek bilgileri aktarmaya çalışılmasına ☺️ umarım hepimizi hayırlısyla müjdeli haberleri birbirimize veririz en yakın zamanda 🙏🏼🥰 dün iki tane kullandım zaten , bu ay içeyim en azından kontrole gittiğimde her şey detaylı görünür. İyi gelmezse gitmem artık o doktora , kullanmam bir daha ilacı. Ama inşallah şifa olacak inanıyorum ben , olumlama yapıyorum 😀😀