nisanne ben erken gebelik ve kaset test yaptim 3 tane. 3unde de hep silik çıktı regl oncesi regl gunu bende regl gunu sabahi kan verdim 104 cikti 23 gun arayla yine verdim 971 çıktı ve simdi 6+6 yarın kalp atışlarını dinlemeye gideceğim. O kadar zor görünüyordu ki benimku ışığa tutup zorla bakıyordum doktora soyledim olmasa zaten hic cikmaz dedi