yildizzzz16 merhaba arkadaşlar aranızda tuzla devlette nurhayat hanıma giden var mı memnunmusunuz hastaneden ve doktordan acaba
Anneoluyorummm1 yildizzzz16 gebeliğin başından beri nurhayat hanım ve ezgi hanıma gıdıyorum ikisi de gayet iyi güler yüzlü doktorlar
Burcuilker1 yildizzzz16 bemde tuzla da belfin hanıma gidiyorum memnunum sizin de doktorunuza arkadaşım gidiyor memnun
Sbha_13 yildizzzz16 tuzla tasocagina gidiyorim hilal hocaya cok memmunum cok ilgili oncesinde marmaraya giduyordum bi dovmedikleri kalmisti
Bllackrosie Anneoluyorummm1 merhaba cinsiyet için Nurhayat hanım kaçıncı haftada söylüyor bilginiz var mı☺️
Anneoluyorummm1 Burcuilker1 ek olarak birkaç defa özele gittim renkli fotoğraf vs için o zaman girdi pek gerek görmedik sonra
Burcuilker1 Anneoluyorummm1 benim arkadaşım tuzla da Sertaç neye gidiyor o içeri almış benim eşimi de almadı belfin hanım fda acaba fedim sizin doktor aldımı dşye çok teşekkür ederim cevabınız için🥰
yildizzzz16 ya ben özel takipliydim devlete gidicem ilk defa odada ultrason oluyor dimi siyah beyaz mı gösteriyor ve kağıt veriyormu acaba arkadaşlar
Pitircigin_annesi Bende devlete gitmek istiyorum ama vajinal ultrason olur diye çekiniyorum özelde sadece karindan ultrason ile muayene oluyorum . Devlete gidenler de bilgi alabiliriz . Tuzla devlet bana da yakın gidebilirim 🥰
Anneoluyorummm1 Pitircigin_annesi kaç haftalıksınız ben ilk gittiğimde kılomdan dolayı görülmedi 5 haftalıktı o zaman alttan muayene oldum onun dısında hep karından
Sbha_13 Pitircigin_annesi ben tuzla devlet tasocagina gidiyorum hilal hoca var cok ilgili cok guzel bakiyor
yildizzzz16 ben 31 haftalık oldum normalde çalıştığımdan dolayı izin vs sıkıntı oluyor diye özele gittim izne ayrıldığım icin devlette memnun kalırsam doğumumu devlette yapmayı düşünüyorum kuzenım öve öve bitiremedi tuzla devleti 🙈
Pitircigin_annesi Anneoluyorummm1 kilom yok bu hafta da kontrolüm.var özelde ona da gideyim sonra gitmeyi düşünüyorum devlete teşekkür ederim 🥰
yildizzzz16 doktor grevdeymiş. böyle saçmalık olur mu ya geldim buraya kadar ama muayene olamadım kadın doğum doktoru olarak bence yanlış bir durum.