Ay o kadar sıkıldım ki şu laftan hala dogurmadın mı ne zaman dogurcan vs gibi sözlerden artık kalabalığa bile girmek istemiyorum her gören böyle söylüyor ya dogurmuycam içimde tutucam diye espri yapıyorum ama bir gün birine Bi patlıycam tam olacak 38+4 deyim daha yani anlamıyor insanlar sinir oluyorum