nisa_1117 kızlar 7.haftamdayım pembe leke ve biraz önce baktım küçücük kan pıhtısı gördüm 1 hafta kadar önce ilişki sonrası lekelenmem oldu ve doktora gitmiştim iğne yapmıştı sizce normal mi? acillll
e_blue_sky_a nisa_1117 lekelenme kanama vs hiçbir zaman normal değil. İhmal etmeyin acile gidin. Progestan fitil veriyorlar genelde aslında çok iyi geliyor. Progestan 200 verdiler bana 6da lekelenme oldu 11olucam önlem amaçlı kullanmaya devam