Rabia__q Arkadaşlar merhaba hamile kalmadan önce günde 2 3 bardak kahve içmeden kendime gelemiyordum kafeine vücudum çok alıştı içmeden uykum açılmıyor çalışıyorum sizce ne yapmalıyım 🙈❤️
Catsofmom Rabia__q 35.haftadayım. Günde 3 türk kahvesi içmeden duramıyorum. Korkmasam telveleri dahi yerim 😔
Username_46 Rabia__q hamileyken günde 2 3 bardaktan fazlası bebek için zararlı oluyo su kaybı olduğu için zararlı aslında , ben günde bazen 2 bardak içiyorum
Miniikmucizem Rabia__q kac haftalik hamilesiniz? Bende kahve tiryakisiyim gunde 3 bardak icerdim en az hamilelik de kahveden sogudum😂😂 38. Haftadayiz bu ara duzeldi 2 bardak içiyorum gunde suan😂
EDAnisa2016 Rabia__q bende duramıyorum 33 haftalık gebelik içiyorum da bağımlılık yaptı içmedimi mi başım ağrıyor
Username_46 Catsofmom benim canım toprak çekiyor o yüzden içiyorum telvesinide yiyorum ne gibi bi zararı var ki
alimerve Catsofmom ben ilk gebeligimde kahveden tiksinmistim şimdi 6.aydan sonra bı aşk geldi günde 3 tane özellikle telvesi için içiyorum bardağın yarısına geldiğimde bardağı çeviriyorum telve karışıyor sonra içiyorum aklıma geldikçe iciyim diyorum kalp carpintim başladı doktora gittim bugün sizde dikkat edin.
Catsofmom Username_46 Bebeğin vücudu kafeini süzme konusunda başarısız kuzum. Direk kanına karışıyormuş. Sinirlilik hali, uykusuzluk yapıyormuş çocukta 😔 4d ultrasonda görünce doktorum çok sinirli görünüyor çok mu kahve içtin demişti 😔 hareket ediyor mesela dokunuyorum çat çekiyor kendini dokunmayayım diye. Bilimsel olarakta su ve kalsiyum kaybı yapıyormus. Şükür öyle bir şey yaşamadık
Kadersen01 Username_46 Kansızlık vardır sende canım bende öyle toprak kil çamur kahve telvesi yemek istiyorm sürekli kanım var demirim çok düşük çıktı. Kan ilacı al bence
Username_46 Kadersen01 ben hamile olduğumu öğrendiğimden beridir içemiyodum 1 aydır içiyorum doktor kan ilacı verdi ama içemedim hiç
Rabia__q Miniikmucizem 9 haftalık 🥰 ben Cafe de barista olarak çalışıyorum yani bütün gün kahve içiyordum şimdi içmeden ne uykum açılıyor nede çalışa biliyorum bugün 2 3 bardak içtim biraz başım döndü 🙊
Catsofmom alimerve Ayy aynısını yapıyorum resmen 🥺🥺 dikkat edicem kuzum teşekkür ederim önerin için 🙏
Sevcan_nefes Bende hamile kalmadan önce kahve bağımlısıydım. Günde en az 3-4 içerdim. Hamile olduğumu öğrendikten snra kusmalar mide bulantılar geçene kadar günde 1 e düştü. Şimdi 13+1 deyiz hiç içemiyorum tiksindim kokusu guzel gelio ama tadı hoşuma gitmemeye başladı şaka gibi ama kahve bağımlısı ben kahveden zevk alamıyorum bide kalp çarpıntısı yapio bnde
ElaineBenes Siz daha iyisini bilirsiniz, bir şey demem çok doğru olur mu bilmiyorum ama günde bir fincana kadar izin var diye biliyorum. Granül kahve değil de çekirdek veya Türk kahvesi o da. Ben de çok çok içerdim önceden, şimdi bir fincanla yetiniyorum 😊
esma5001 Ben 1 bardak içiyorum ikinciyi içmek istersem kafeinsiz olan kahvelerden içiyorum. Bazen tek bardak kafeinsiz içiyorum. Genelde süt oranı yüksek kahve yapıyorum daha zararsız olsun diye
Username_46 Bugün kontrole gittik kan değerimin düşük olduğunu söyledi kan serumu yazıcakmiş kullandınız mı hiç
Hdemir1618 Rabia__q bende aynıydım kahvesiz duramazdım ama bir iğrendim kahveden 25.haftama kadar anlaatamam şimdi de çok aramıyorum artık hamilelikten sanırım 😂
KahveliBirAnne Ben de kahvsis duramazdim mutlaka 2 3 bardak içmeden duramazdim şuan igrendim içemiyorum hamileyim zaten icmesem daha iyi