Merhaba arkadaşlar 4+2 günlük hamileyim betam 10.000 çıktı kese var gibi doktor emin olamadı ama bu değerle Mol gebelik olduğunu söyledi
Hamile olduğunu benim gibi 10.000 değerle öğrenip sağlıklı olan var mı 12 saat sonra yeniden test verdim 11.500 oldu lütfen Mol gebelik olmama ihtimali yok mu