Sedaikra 35 haftalığız ve kasıpımda çok fazla ağrı var batıyo gibi oluyo ve bebek çok hareketli ne yapmam gerek
1prensesannesi_ Sedaikra bugün ben doktoruma sordum o da bebek kanala yerleşiyor normal dedi ☺️ aynı haftadayiz bnde 35+5 haftalık hamileyim
Mizginsefa 1prensesannesi_ 35+5 haftalık yani 35 hafta bitmiş 36. haftanın 5. günü demek dimi yoksa ben yanlış mı biliyorum 🙈
Sedaikra 1prensesannesi_ bebeğin kafası aşağıda şuanda zaten ama eşim isteğe bağlı sezeryen yaptıralım diyor bende normal doğum istiyorum ama dayanabilşrmiyim korkuyorum
1prensesannesi_ Sedaikra bence normal ol benim bebisimin kafası da aşağıda ve normal istiyorum normal sezeryana göre daha hızlı iyileşme oluyorsun tabi ki yine de kendin bilirsin riske atmadan asagidaysa kafası normal ol ☺️
Gizemengin35 Sedaikra normal en iyisi Rabbım sabrını verir yinede sen bilirsin tabi hangisinde kendini hazır hissediyorsan öle yap
Sedaikra 1prensesannesi_ ilk hamileliğim panik atak var bende o an nasıl olur bilmiyorum da ama bebeğim doğuma kendini hazırlarkende ona haksızlık yapmak istemiyorum şuanda bile durmuyor hareketleri çok sert ve iki kasığımın ortasına çok basınç var
1prensesannesi_ Sedaikra benim de öyle yerimde duramıyorum sürekli kasıyor kendini kanala girmeye çalıştığı için oluyormuş bakalım ne zaman kanala yerlesicek kızım ☺️
Sedaikra Ama 1prensesannesi_ ama hafta olarak erken değil mi bende haftaya kontrole gidecem alttan muayne mi ediyolar
1prensesannesi_ Sedaikra yok alttan etmiyorlar bnce zamanı çünkü iki üç haftayı buluyor kanala yerleşmesi ultrasonla karından bakıyorlar doktor diyo zaten baş aşağı duruyor kanala yerleşmeye çalışıyor diye bnde iki hafta sonra gidicem o zaman çağırdı