defnezumram nazlı kızlarımız 😅 dün yattım hastane de bu gün çıktım, cuma teker çağırdı Allah’ın izniyle pazartesi sezeryan 39 hafta da şu son günleri de çok hareketli olsa beni mental olarak yormasa keşke 😅 bide bu gün iyice aşağı indiğini söyledi doktor ve hala pazartesi yi bekliyor bana da diyor suyun falan gelince gel tamam da diyorum bana normal doğum yasak su falan gelmesine ne gerek var zaten planlı sezaryen benim diyor bir saat bile önemli anne karnında bu defa bir şey de diyemiyorum. Ay çok uzun yazdım sanırım dolmuş içim 😅