Ulvis Hayır oluyor ya ben göbeğime ve popoya sürüyordum sürekli sürmediğm popo üstü simit bölgesinde bir bölge vardı sol tarafta orası çatlak olmuş kahve rengi çizgiler oluşmuş. 7 aylık olacağım bir hafta sonra karnımda henüz olmadı çok şükür ama çok kaşınıyor bu günlerde o kadar yağa rağmen. Ben hem Bulgaristan’dan gelen domuz yağı, hem Bio-oil, hem de tatlı badem, hindistan cevizi vs karışık sürüyorum hep.