Bir hafta önce şiddetli kanama ile hastaneye yatırdılar hastaneden çıkarken kahve leke üç beş damla gelince bebekte iyi olunca çıkardılar sabah akşam progestan içiyorum ama kahve lekem hiç geçmiyor başına gelen var mı lütfen bilgi verin bana da doktor yukarı çıkana kadar kanaman olur dedi ama korkuyorum beneğe bir şey olur diye