gzdekless Hamilelik döneminde Folidoce folik asiti kullanan varmı doktorum başka folik asit yazdı alamadım bu ilacı aldım fiyatı daha uygun geldi ?
Simge_celen_ozyildiz_ gzdekless bende kullandım sonrasında folbiola geçirdi doktorum bu daha iyi diye 🤷♀️
gamzecgr gzdekless yok kullanbilirsin 11. Haftama kadar kullandım bi problem yaşamadım 16 haftalığız şuan bir sıkıntımız yok çok şükür
gzdekless [silindi] aynen bunun fiyatı uygundu özelde tedavi gördüm 3 haftalık hamileyim özeldeki doktorun yazdığı 350 fiyatı alamadım bunu aldım
e_blue_sky_a gzdekless 1tane karşılıyor aile hekimi söyledi ama iyi değil dedi hepsi bu folidoce yi öneriyor 400
boz-elaa Bi doktor bana onu yazmisti kendi doktoruma gittim onun sana bir faydasi olmaz dedi folactive yazdi icinde birsuru vitamin de var. Memnunum ben 🌸
Asel2509 gzdekless ben gebelikten önce de bunu kullanıyordum şimdi de doktorum bunu verdi bilidiğim kadarıya folik asit olarak iyi bir marka