Yatınca geçiyor ama oturunca özellikle ayağa kalkınca inanılmaz şekilde karnımın sol alt tarafına sancı giriyor. Daha önce daha hafif bir şekilde olmuştu rutin kontrolde doktor dayanılmayacak düzeyde değilse sorun yok demişti ama nasıl ayırt edeceğim. Doğum sancısı yatınca geçmiyor evet doğum sancısı değil çok şükür ama ne olduğunu da anlayamıyorum, bebek hareketli, enfeksiyon durumum da yok. Acile gitsem ultrasonla bakıp yollayacaklar. Benzer şeyler yaşayan var mı? Doktoru daha mantıklı açıklama yapan ya da sebebini bilen?