alimerve Kızlar bugün doktora gittim 37+2 yim çok sıkıntılarım olduğu için daha fazla bekletmeyelim haftaya alalım dedi doktor sezaryen olucam 08.08. de doğmuş olucak 2. Sezaryenim ama yine de korkuyorummmm
Mti2209 alimerve 08.08 de 38+0 da doğum yapacağım ☺️ Allah hepimizin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
alimerve ilgihazaal aynen bende tarih güzel olsun istedim 2. Sezeryan ama yine de bı heyecan korku sardı içimi 😅 genel mi spinal mi olucaksin canım
Deniz3551 alimerve ilki geneldi.ameliyathaneye girince tansiyonum dusmus spinal yapamayiz dediler.bunda spinal istiyorum bakalim insallah olur :) sizin nasil
alimerve Deniz3551 ya ben panik yaparım diye tekrar genel istiyorum bide ilkinde mastit olmuştum bundada olur diye korkularım var
Deniz3551 alimerve ben narkozdan ayilmaya basladigimda cok agrilarim oldu.asiri siddetli regl agrisi gibi.tekrar bu durumu yasarmiyim diye korku var o yuzden daha cok spinal istiyorum
alimerve Deniz3551 işte bende öyle bir sıkıntı olmadı şimdi de farklı bir hastanede doğum yapicam neler yasicam bilmiyorum Allah yardımcımiz olsun
Civcivannesi-38 Mti2209 benim de tam 38+1oluyor erken dedi doktorum 8.8 için kaç kilo bebişiniz acaba .. 10 11 ağustos olsun dedi .. tarihe takılmasam mı bilemedim ya 😅🤦♀️😍
Mti2209 Civcivannesi-38 yaaa erken mi dedi , benim kine de ben erken mi acaba diyorum hayır gayet normal bir hafta diyor . En son pazartesi günü 3150 gr dı . Sizin bebişiniz kaç kg
Aytacim Civcivannesi-38 38+0 dan sonrasi normal erken degil. Hatta ben doktoruma acaba 39u beklesek mi dedim. Hayir 38+0 gayet iyi dedi
Civcivannesi-38 Mti2209 evwt erken dedi yarın kontrolüm var en son 36 da gittiğimde 2.500kg ydu bakalım yarın tarih netleştiririz heralde şu an 37+2 yiz😊
Civcivannesi-38 Aytacim inşaAllah ya dediğiniz gibi 38 de doğum yapan çok benim de durack dermanımkalmadı çook ağrım oluyor zaten😕 bebişime değer tabiki ama bakalım yarın inş bizde tarih netleştireceğiz