Karnım mı desem kasık mı desem sol tarafta biri bastırıyormus gibi bir ağrı var. Cok dayanılmaz şiddetli degil. Ama sağ tarafta hiç yok. Sanki sadece o kısımda patlamaya hazır bir gaz gibi bişe var. Anlayamadım. Normal mi sizce. Duruyor bazen geliyor.