1melek-annesi Begum006 cnm kaç haftalık sin bende sezeryan olucam sezeryan haftası kaç hazırlık yapıcam
Leylagyk Begum006 2 inci sezaryanmı ilk gebelikmi acaba benim 2 inci sezaryan olcak korku sardı yine de 🥲 bu arada allahım tez bi vakite avazda kurtarsın canım
Srff Benimde yarın 8.30 da doğumum var sezeryan bana da dua hepimiz sağsalim kucagımıza alalım inşallah🥰