Slnmlh Merhaba kızlar. Salı günü dopum yaptım. Zorunlu sezaryen oldum. Bel fıtığından dolayı. Keşke olmaz olaydım.🙃 Eğer hiç bir sıkıntınız yoksa normaş dopurun kızlar. Genel anestezi oldum uyandıktan sonra tam 5saat kıvrandım yatakta bel ağrısından. Dopum sancısı gibi acı çektim. Üstüne üstelik bebeğimde solunum sıkıntısı çıktı. Kuveze alındı. 38+4dük doğum olduğunda. 3gündür kuzum kuvezde ben hastnedeyim yatıyorum. Doktor insiyatif tanıyıp bebek burda diye yatışa izin verdi. Ama yrın çıkcam ve bebeğim burda kalıcak. Bu solunum olayı en çok sezaryen dopumda olurmuş. Keşke risk alıp normal doğursaydım.
Yusufcinarinannesi Slnmlh bence böyle düşünme canım her şer gördüğümüzde vardır bir hayır. Belki normal olsa sonucları daha kötü olucak ti. Rabbimize sığın dua ni et Allah cc izniyle inşallah bir an önce kendini toparlar .Rabbim yar ve yardımcınız olsun canim🤗🤲
Slnmlh Yusufcinarinannesi öyle tabi Allah beterinden korusun. Ama insan ğzülüyor iste. Benim korkaklığım yüzünden mi böyle oldu çocuğum diye
Yusufcinarinannesi Slnmlh herşey nasip canım benim .böyle düşünüp kendini strese sokma. Önemli bir dönemdesin ve bir an önce hem bedenen hemdr psikoljik olarak iyi olman lazım. Bebisinin sana ihtiyacı var unutma sakın 🤗😉