Mizginseydo Arkadaşlar 17+4 hastaneye gittim erkek bebek sağlıklı 55 cm dedi ama biz şok olduk ben kız hissediyordum ve sürpriz olacaktı bize askında ben cinsiyeti öğrenmek istemedim ama doktor şak diye söyledi 😂 balon süprizi yapmadık 🤣 ama yine de yapacaz içimde kalsın istemiyorum sizinkiler nasıl bekli oldu mu bu arada ben hiç bir testi yapmadım ama 20 gün sonda gel organları falan dedi anlayamadık şoktaydık 💕
Burcin-13 Mizginseydo hahaha doktorun haberi yok muydu öğrenmek istememenizden:) bi de 55 cm o haftalarda imkansız boy olarak:)
Mizginseydo Burcin-13 işte ben söyleyecektim tam içeri eşim girdi erkek bebek hayırlı oldun diye söyledi 😂🤣 kilosu baya iyi sağlığı yerinde 55 cm sesi herhalde o boyda doğacak ilk defa gittim özele heyecandan erkek sesi dinleyemedikmbşle doktorun aoyledklerini😂
Mizginseydo Yok ya bence 55cm doğacak sesi size diyorum şpkmolduk ya dinletemedik zaten elim de erkek istiyordu direk onu. Suratın anlatım oyle çok güzeldi ya ama tek anlayamadığım ben kız hissediyordum
Mizginseydo Cagla87 aha elime de sordum 55 cm doğacak demiş doktor bide erkek adam yani be sandın falan dedi😂😂😂
Muhammedamine Mizginseydo peki 55 cm doğacağını nerden bilmiş 6. Hismi 😂 kız Allah ta seni güldürsün morelim bozuktu bi güldüm iyi geldi 🤗
Mizginseydo Vallah hiç bilemiyorum ama bş daha kl girişimde soracam tekrar bu sefer güzel dinliycem 😂 yazarım tekrar ben 😂