Noraa 32 oldu canım, hep Etlik Şehire gittim, riskli bi gebelik olduğu için özelde perinatolog bulmak çok zor 🥺 1 tane bulmuştum o da proftu, muayenesi ta o zamanlar 1.000tl idi 🥺 30dan itibaren özelde doğurabilir miyim diye birkaç doktorla görüştüm, kimse almıyor beni 😂 riskli olunda üçüncü basamak hastaneler yani üniversite-şehir hastaneleri gibi hastaneler olması lazımmış kaldım öyle. Ama Etlik Şehir den çok memnunum ben genel olarak 😬 senin kaç oldu, nereye devam ediyorsun