Nilgun-95 Kızlar bu sancı nasıl birşey ya 36 hafta olcak karnımda çocuk toplanıyor sanki ittiriyor gibi acaba normal mi dikkate almıyorum ama korkuyorum da bir yandan
Zeynepikranur Nilgun-95 adet sancısından keskin bir agrı oluyor 5 veya 10dk arası oluyor canım o senın dedıgın bebegın hareketleri olabilir yinede doktorunla görüşebilirsin doğumunda yakınmıs
ilgihazaal Nilgun-95 sizin ki kanala doğru gitmesinden kaynaklı büyük ihtimal poposuyla kendini ittiriyor aşağı doğru
xbebegimx Nilgun-95 kasilman var duzenli ise hastane gitmelisin duzensiz araliklarla ve siddetli sanci yoksa yalanci sancilarmis
Dogaclk Nilgun-95 boyle bir sallanma istegi geliyor. Ne yapacagini bilemiyorsun otursan olmuyor kalksan olmuyor. Guclu bir adet sancisi gibi basliyor. Yere cokup ellerimle asilip kendimi yukari cekmek istemistim😅
Sevvalslmn Bende burada durayım, 38 haftayım sancıları ayırt edemiyorum bel ağrısı gibi de baskı gibi de ama 2 saatte bir falan oluyor kendimi mi sıkıyorum diyorum yok öyle de değil anlayamadım ilk gebelik birde
Papatyakokulukiz Nilgun-95 sancı 10 dakikaya daha sonra 5 dakikaya düşerse git sancı dakikası düşecek canım
Buseey Kızlar bende 40 haftaligim sabahtan beri adet sancısı gibi bir sanci 5 yada 10 dk da 1 giriyor Annem 2 dkya düşene kadar bekle dedi de benimki doğum sancısı değil mi yalancı degil