Merhabalar herkese, 31. Haftadayım hep normal olan tsh değerim 3,61 olmuş, kadın doğum doktorum bugün biraz yüksek diyerek yazdı bana ve dahiliyeye görünmemi istedi. Benzer durum yaşayanlar tecrübelerini yazabilirse çok sevinirim. Biraz riskli bir gebelik yaşıyorum nefroloji takipliyim. Endişem iki kat arttı haliyle. Şimdiden yardımcı olan herkese teşekkür ederim.