Sedanuur Kızlar bugün doktora gittim 30+5 im haftaya gelip nst ye bağlanmamı söyledi sizce çok erken değil mi yoksa bana mı öyle geldi ?
Tuvvba96 Sedanuur Her hastanenin doğum politikası farklı işliyor sanırım, arkadaşımın gittiği hastanede 28. Haftadan itibaren giriliyor, benim takipli olduğum hastanede 36. Haftayı bekliyorlar.😇