Kubrabyd5 12+3 olduk yarın kontrol var belli olurmu eğer erkekse nerden anlayabilirim yarın doktora gidince dikkat edeyim😃
Nili4321 Kubrabyd5 devlette genelde 16. Haftaya kadar söylemiyorlar ama doktorun insiyatifine kalmış. Özelse söyler zaten
rumeysattnc Kubrabyd5 oğlumu 13 öğrendim resmen kendim gördüm anladım erkek olduğunu şimdi 14 haftalığım 12 doktorum bak cinsiyeti gösteriyor dedi kız inşallah değişmez
Baharoloji Kubrabyd5 ilk gebeliğimde 12. Hafta da ikinci de 19. Hafta da öğrendik bebeğinizin pozisyonu ile alakalı bir durum uygun pozisyondaysa görebilirsiniz