guzelanne01_ ben eczane de çalışıyorum kendim de kullanıyorum şuan gebelikte doğumdan sonra bebeğime de aynısını alacağım d vitaminleri yağlı şeylerle emilim sağlanır vücuda yani yoğurt süt ayran o tarz şeylerle karıştırıp kullanmanızı tavsiye ederim bir de sabah veya öğlen kullanın