Makbus44 Bebegim 38.haftada 3 kg dogdu fakat solunum sikintisi sebebi ile küveze alindi cigerleri gelismemis bugun 4.gunu yogun bakimda batman dunya hastanesinde basina boyle birsey gelen varmi suan kuvez ici oksijen aliyomus
Amigurumi Makbus44 çok geçmiş olsun korkmayın kücöz içi alıyorsa evet oksijen ihtiyacı var ama çok ileri değil yani koşa zamanda toparlar içiniz rahat olsun 😊
Hsrt80 Korkmayin geçmiş olsun benimde bebeğim sezaryanl doğum sonrası nefesssiz kaldı 15 gün kaldı düzelince çıktı