Hatice-6363 Kızlar 30 haftadayız arada göbeyimin kenarlarına ağrı giriyor bunu yaşayan varmı doktora sordum gaz yada bebek haraket edince dedi
Roro37 Hatice-6363 bende de tam ağrı değil de acı gibi oluyor bebişi rahatsız edip pozisyon değiştirtince düzeliyor 🤭