[silindi] Çok çok geçmiş olsun. Benim de dün nst de sancım çıktı,muayene ettiler açılma yok ama sancılar düzenli diye endişe ettik dediler,dextroz serum verildi,o bitince tekrar nst ye bağlandım.Sancılar kesilmişti eve gönderdiler, gece kahverengi lekelenmem oldu,tekrar hastaneye gittik,tekrar muayene ve nst yapıldı.sancı çıkmadı.rahim ağzı yumuşamış dedi doktor,gelen leke de nişan olabilir de olmayabilir de dedi,bugün tekrar nst’ye gideceğim. Umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız. Sinir stres asla yapmamak gerekiyormuş,mümkün olduğunca moralimizi yüksek tutalım🙏🏻