Merhabalar. Post açmıştım ama yazan olmadı. Dünden beri kötüyüm. Karın ağrısı mide ağrısı. Doğru düzgün bir şey yiyemiyorum. Az önce az bişey yiyebildim. Regenesis max diye folik asit kullanıyorum. Onu ve prilam içtim. Ama ilaçları yutar yutmaz yine kustım. Dünde aynı şey olmuştu. Acaba folik asit mi kusturuyor anlamış değilim. Ayrıca ishalde eklendi bugün. Midemde hiç bir şey kalmadı 😔 bebeğime bir şey olmaz değil mi 😞 8+6 haftalığım yarın 9. Haftaya giriyorum. En önemli zamanlar ama hiç beslenemiyorum. Lütfen yardımcı olabilecek birileri varsa sevinirim. Ne yersem ya da yiyebilirsem diyeyim iyi gelir 😔