Fatmamuglu Arkadaşlar bulunduğum şehirde detaylı ultrason özellerde sadece para için yapılıyor ki doktorunda odasındaki makina aynı işlev diyorlar yaptırmak mı yaptırmayınca da sıkıntı oluyormu ?
bebegimmm60 Fatmamuglu evet belki özellerde onların açısından para için bir fırsat olabilir bazı yerler abartıyor para mevzusunda ama detaylı ultrason siz ve bebeğiniz için hamilelikte en önemli aşamalardan biri. Bebeğin bütün organları inceleniyor midesi böbrekleri kalbi vs bir sorun var mı allah korusun varsa ona göre önlem alınıyor. Mesela bebeği besleyen sağ ve sol tarafımızda iki damar varmış ben de onu öğrendim o damarlardan birinde hafif bir sorun varmış doktor gördü ve tuzlu yeme tansiyonun yükselmesine sebep olabilir dikkat et dedi beni uyardı orda doktor görmese haberim olmıcaktı normal ultrasonda ve kontrollerde doktor bu tarz detayları görmüyor
Yigit_Yagiz_Moms Fatmamuglu doktorun odasındaki de aynı ultrason değil. Adı üstünde ayrıntılı ultrason ve mutlaka yapılmalı bebeğin tüm organlarına bakılıyor
Hdemir1618 Fatmamuglu ben devlette randevu zor buldum bulamasaydım da yaptırırdım özelde işten ayrılmak zorunda kaldım eşime yük olmayayım diye 1 ay uğraştım randevu için sonunda aldım. Bence önemli ve yaptırılması gerekiyor çocuğun bütün organlarını en en ince ayrıntısına kadar inceliyorlar 8.30 da girdim hastaneye 10.40 da çıktım göremedikleri 1 organ için saatlerce beklettiler önemsiz olsaydı git derlerdi
Patatesliyumutta Bebeğin sağlığı konusunda ön bilgiye sahip oluyorsun ve kendini oma göre hazırlıyorsun aslında, doğum sonrası psikolojini de hazırlamış oluyorsun. Sırf bu yüzden bile olsa yaptırılması gerektiğini düşünüyorum
Yagmurella4165 Fatmamuglu ben de devlete yaptirdim ama bence mutlaka yaptirilmali çocuğun sagligini tam anlamıyla öğrenip hazirlikli olmak için şart bencede
MUSU21 Fatmamuglu ya tabikide boyle bisey dogru degil kim diyor onu mahalledeki teyzeler mi allahaskina? Para icin yapilan bisey degil ki bu bebeginizin sagligi icin yaptiriyorsunuz. Normal kadin dogumcular ayrintili ultrason yapmiyorlar bile.. tamamen farkli bir alan. Bebeginizin tum damarlarindan organlarina kadar en ince ayrintisina kadar bakiliyor. 40 dk fln suruyor normal doktor bu sekilde bakamiyor ki.. kalbi safra kesesi anus deligi beyni gozu kulagi parmaklarini bile tek tek sayiyor. Mutlaka yaptirin bilgisiz insanlarin lafiyla hareket etmessiniz umarim ztn google dan kisa bi arastirmayla anlarsiniz neyin ne oldugunu