Masalada ecem0509 ayaklarım davul gşbş olmuştu doğumdan sonra yürüyünce zorlanıyordum resmen bi 7 gün sonra geçti zaten doktor dedi 20 güne yakın ayağında şiş olacak bol bol yürümek iyi
Masalada Caglakaragul valla kuzum ben pijama takımı giydim hiç zorlanmadım yani çok rahattı beden büyük olsun yetermi
Masalada burcudemirr sağol canım darısı size inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza evet devlete oldum hiç pişman da depilim😊🦋🌸
cerenil Masalada Allah analı babalı büyütsün 😍 kanama çok devam ediyor mu sezeryan sonrası ben çok korkuyorum da 🌸
Masalada cerenil evet kanama var ama fazla değil slepy marka ped aldım doğumdan sonra da kullandım çok güzel emici özeliği sızdırmıyor