1melekannesi3858 Kızlar kız kardeşim kan vermişti 69.20 çıkmıştı iki gün sonra 182.94 3 gün sonra 578.05 nasıl sizce beta artışı
Elif3333 1melekannesi3858 benim artışım da hep 2 kattan fazlaydı 13 46 210 1030 4500 gibi:) 16 haftalık olduk tek gebelik
1melekannesi3858 Yazmelegi_ asko hep iki günde değil işte kafamızı karıştıran o 182 ile 578 arası 3 gün
Yazmelegi_ 1melekannesi3858 tamam 2 günde 364 olması lazım 3 günde 546 olması gerekiyor az çok artış ta iyi
1melekannesi3858 Yazmelegi_ ozmn fazla bile artmış yani demi dış gebelik felan demişler de çevredekiler ondan ikinci çocuğu olacak kısmetse
1melekannesi3858 Yazmelegi_ canım iki kere kan verdi işte biri 69 ondan sonraki 182 artış güzel 10 gün sonra kese görmeye gel dedi ayın 14 ünde gidecek
1melekannesi3858 Pamuk demi ikinci çocuğu olacak allahin izni ile inşallah hayırlısıyla rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ikinci çocuğu çok istiyordu kardeşim.onada inşallah ikinci evladı hayırlısı ile kucağına almak nasip olur sağlıklı sıhhatli
1melekannesi3858 Yazmelegi_ Amin inşallah canım oda umursamiyo zaten ikinci çocuk diye hayırlısı ise olur diyo ben endişelendim çevredekiler öyle deyince
1melekannesi3858 Yazmelegi_ aynen biraz bosvermek gerek gerçekten bosverdim şükür iyiyim ben Bi ara herseyi takiyordum
1melekannesi3858 Elif3333 aman sikinti olmasın da tek iki kattan fazlası artsın hiç önemli değil ben bu seferki hamileligimde kan vermediğim için tam bilmiyorum bende 35 +2 haftalik hamileyim ben tek kere kan verdim oda zaten geç öğrendiğim için keseyi falanda gordum