bebegimmm60 Melikekck Ben Tanem ismini çok seviyorum arya alya lina vb. bu isimleri herkeste duymaktan sıkıldım 🤷🏻♀️😊
Tugba_turk46 Melikekck kendi ismim Tuğba Oğlumun ismi Tuğra Eşimin ismi Yusuf Allah nasip ederde kızımız olursada Yüsra bırakacağz😅
Kubr07 Asel,adin,aden,Liya,lina,(aren)unisex bi isim olduğu için parantez açtım bizim aklımızda olan isimler bunlar belki sana da ilham olur
Merve-GB Melikekck canım benim çocukluk hayalim kız olursa güneş erkek olursa bulut koymaktı kızımız olacak inşallah biz Aden güneş koyduk ismini Aden ismini de eşim istedi