Gamzeazem Beyzanurr53 Benzemiyor ama son haftalarda kaşıntı hissedeceksin o kısımlar hep çatlak oluyor benim hiçbir şey yoktu inanamıyordum son haftada tam çektiğiniz kısımda hep çatlamalar oldu
PamushVeAnnesi Ya Don lastiği izi yada duşta çizilmiş tırnak izi😂 çatlak böyle olmaz karnın boylamasına paralel paralel yamuk yumuk çizgiler şeklinde olur
Beyzanurr53 PamushVeAnnesi don izi değil😂duşa girdim çıktım yağ sürerken tırnaklarım çizer geçerdi ama küçüktü bu böyle büyük olunca korktum
PamushVeAnnesi Beyzanurr53 yok yok bebeğim korkma alt tarfi bi çizik. Kantaron yağı sur de iz kalmasın. Tırnak izi de kalıcı olabiliyor bazen
Mutlulukkk Beyzanurr53 yarin belki incelir ama kizarik veya yara gbi gozukebilir. Ondan snraki gunler de yavas yavas gecer
Beyzanurr53 Mutlulukkk inşallah 36 haftama kadar geldim hiç çatlak oluşmadı sonra oluşsaydı çok üzülürdüm
Mutlulukkk Beyzanurr53 valla uzmek.istemem.amaa 39 olduk. 38de ilk catlaklarimi gordum 😂 her an olusabilir onlemnizi alinnnn 🌼
Mutlulukkk Beyzanurr53 aynen oylee. Bende cok kilo almadim ve gobegim kucuk diye catlak olmaz sanip seviniyordum ama maleseffffff 😂
Gamzeazem Beyzanurr53 Kullandım tabi ancak son ana kadar çatlamadığı için hep böyle kalacak sandım kaşınmaya başlayınca kullandım ürün inan kime sorsam hiç faydası olmamış
Rfrshr Çatlak için fazla düz ve yatay, çizdiğiniz için bence birkaç güne kendi kendine geçecektir çatlağa benzetemedim ben 😊