Sastim Papatya_00 organlarında bsy yok zihinsel olursa bilemem dedi sıvı almak istediler kabul etmedim
Sastim Papatya_00 iyi yapmssn Allah ne demisse o olur inşallah sağ salim alırız kucgmza sağlıklı sklde
angel4545 Papatya_00 ben cnm ilk3 ay düşük riskli sonra bu çıkmıştı fetal DNA yaptırdık temiz geldi şükür 2 hafta mutlu olduk simdide bebeğin karnında asit birikmiş 5 ay oldu … İmkanınız var ise fetal DNA yaptırın kan alıyorlar içiniz rahatlar çünkü o anlar işkence üzüntü çok iyi bilirim
Papatya_00 angel4545 ne gelirse Allah’tan ya artık daha dusunmuycem takmiycam çok yıprandım çünkü bu testler saçlarım çok dökülmeye başladı
PrensinibekleyenAnnee Ayredderya sadace kalpte parlaklık varsa tek bir bulgu yeterli değil diyor doktorlar
Tuze Benimkine de sınırda dedi doktor ikili testin sonucunu bekliyorum.11. Haftadayım. İnşallah bir şey çıkmaz bebişlerimizde. Onları sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağımıza alırız