Serap-asel Gögüslerım çok büyüdü ve çok sarkık oldu göğüs altım hep pişti sivilce oldu göğüs aramda aynı şekilde oldu bunu yaşayan varmı
gamzecgr Serap-asel benim de zaten 95ti büyüdü hepten altında bir iki sivilce benim de pudra sürüyorum o yüzden sıcaktan oluyor hep 🥹
Ummuhan64 Serap-asel Ayni şeyi bende yaşıyorum bi çözüm bulursan banada söyle lütfen, hiçbir südyeni mi takamiyorum olmuyor
Pnrpnr_ Serap-asel 80 bedendim su an 90 zor oluyor 😂 bildiğiniz torba gibi oldu göğüslerim çok sarktilar altları çok aşırı terliyor kaldırıp silip krem sürüyorum yaşlı nineler gibiyim 😂 üzülüyorum bir yandan ama bebeğim için değer diyorum 🥴
Serap-asel gamzecgr nasıl yapcaz bu sıcakta piştim hep çamaşır takınca daha kötü olyo ama takmak zorunda kalıyorum ıse gdyrm çünkü
aslanprenses_ Benim de 85ti şimdi kaç oldu bilmiyorum bile. Aşırı büyüdüler ki daha 25. Haftadayım. Daha ne kadar büyüyecekler merak ediyorum.
AleynaResul aslanprenses_ ben daha 17.haftamdayım 85 dar geliyo isyan edicem arabada giderken zıplayınca falan ağzıma gelecekler nerdeyse 😂😂
gamzecgr Serap-asel bebek pudrasını bi deneyin siz de takmadan önce bi de duştan sonra bebe yağı ufak göğüslü olanlar ballı sütyen takmadan ucuna kapatıcı taksa tamam bizim o şansımız da yok heralde bi de emzirince birini sağa birini sola atarız 😂
Serap-asel gamzecgr aynen ama biz takmadan asla olmaz benim çok büyüdü valla göğsüme uygun rahat çamaşırda bulamıyorum artık
AleynaResul Serap-asel katılıyorum yeminle kilo almadım üstelik 54 le kaldım hala aynıyım ama ne götüm ne başım duruyo resmen 100 ü görürüz bu gidişle 😂
Serap-asel AleynaResul 🙁🙁🙁üzülüyorum ya goguslerıöım buyumesını sevmıyrm büyük göğüs ustelık hep kasınıyo