Günlerdir girmiyordum foruma. Şimdi nasıl bebeğiniz? Umarım toparlamıştır. 33. haftada gelişim geride kalmış diyen Mehmet Bey mi? Önceden anlamamış olmalarını neye bağladı merak ettim. Bebişiniz sağlıkla gelsin. Ben de 29′u doldurdum. Dokuz eylül annelerinin deneyimlerini takip etmeye çalışıyorum. Doktorum aylardır kan testi yazmıyor. Endokrinolojiye ya da aile hekimime yazdırıyorum kan isteğini. Başta çok güveniyordum ama tedirgin olmaya başladım. Perinatolog olduğu için hocayı değiştirmedim ama çok da yoğun, hata mı ettim acaba? Demirim, kalsiyumum falan düşmeye başladı ama imom Omegadan başka bir şey vermiyor.