RabiaBadem ya benim oğlum çok yordu beni 7 aylık olana kadar sadece yarım saat uyuyordu sonra sonra düzelmeye başladı uykusu hala tam düzelmiş bile değil o yüzden düşünmüyordum ben ilk başlarda sizin gibi düşünüyordum hemen yaparım beraber büyürler diye sonra dedim yok anca rahata geçtim biraz beklesin ama şunu biliyorum ki eğer hamile kalmasaydım kendim isteyerek yapmazdım hayırlısı böyleymiş sağlıkla gelsinler inşallah 🥰