Kızlar 35 haftalığım yeni doktor değiştirdim hastane vs eski gittiğim doktor 37 hafta da çatı muayenesi yapacağım demişti bu doktor ile de görüştüm tanıştık bi kaç keredir gidiyorum sorduğum da ben yapmıyorum dedi her kadın normal doğum yapabilir bunu da doğum başladığın da bebek belirler vs dedi önceden bakıp siz sezeryan olabilirsiniz diyerek hamilelerime böyle psikolojik olarak etki etmiyorum dedi sizin görüşünüz nedir