Merhaba. 31+0 ım bugün yıkama ütüleme çanta hazırlama işlerini hallettim. Şunu merak ediyorum bebek için doğumhaneye bi paket hazırladım. Anne içinde veriyor muyuz pijama,iç çamaşırı? Yoksa anne odada mı giydiriliyor? İlk doğumumun üstünden 4 yıl geçti inanın hiç hatırlamıyorum 😂 yakın zamanda doğum yapan varsa bilgilendirirse beni çok sevinirim 😌