Hiilal0606 Doktor vitamin yazdı reçetede hamilelikte kullanımı önerilmez yazıyor kafam karıstı kullanan var mı?
Zeynepikranur Hiilal0606 doktorum banada verdi bende kullanıyırum şuan reçeteye bakmak aklımın ucundan bile gecmedı ama zararı olsa vermezlerdi heralde
Canann1601 Hiilal0606 zaten orda da yaziyor gerektiğinde doktor kontrolünde kullanilmaktadir diye 😊 tüm gebelerde devit 3 genelde kullaniliyor ben de kullaniyorum. Bir sıkıntısı olmaz merak etmeyin
Churcill Hiilal0606 d vitaminlerinde hep öyle yazıyor sanırım ama doktorların hepsi veriyor demek ki zararı yok 🤷
Arassimo 1000 IU gecmemelidir diyor cok yuksek dozlar tehlikeli ben de 1200 IU kullaniorum Her gun.. asil eksikligi cok zararli oluyor canim
Bskaysy Devit3-50.000 IU günde 1 kere 8 damla olcak şekilde aylardır kullanıyorum bir sorun yaşamadım
Canann1601 Sayeste112 12. Haftadan sonra kullanmaya başladım. Folik asiti 12. Haftadan sonra doktor kullanma dedi magnezyum d vitamini ve devit3 kullanıyorum. Su an 21 haftalığım