Erenebrar27 SLmlar hanımlar ben 35+1 haftalık hamileyim iki gündür bebiş kasılıp sanki aşağı basıyor bugünde rahimde ağrı sanki hasta olursun da sizlamasi gibi sizce böyle olması normalmi ?
bendeanneoldum_ Erenebrar27 benim de böyle iğne batyo hissi vardı baskı vardı bacak aramda böyle tuvalete çıkma isteği vardı şimdi o kadar yok 37 haftalık olduk baklm ne zaman doğucaz Hayırlısı